asereljera7
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اسير الجراح عبر عن نفسك احكي ودردش مع احلي اصحاب وكل ماتتمناه في عالم الكمبيوتر والانتر نت

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب وهم ولا..........؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamedomar

mohamedomar

المساهمات : 3

الحب وهم ولا..........؟ Empty
مُساهمةموضوع: الحب وهم ولا..........؟   الحب وهم ولا..........؟ I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 05, 2008 1:05 pm

السوال اللى بيطرح نفسه على ناس كتير هوه الحب ده موجود بجد ولا لا هوه وهم ولا حقيقه هوه فين كل دى اسئله محتاجه اجبات وفى ناس عارفه الايجبات دى بس عارفاها غلط او صح المهم اللى ميعرفش ممكن يعرف وانا فى اول موضوع ليا هجاوب على بعض الاسئله واللى عايز اى استفسار ممكن يكلمنى او عايز يسال فى اى سوال عن الحب ممكن يكلمنى او عايز ماشوره فى الحب او حتى عايز يتكلم وخلاص برده ممكن يكلمنى وده ايميلى لللى عايز يكلمنى ******** mohamed_omar101101@yahoo.com********* or ######### mohamed_omar_101@yahoo.com #########

[size=18] نبتدى نرتب الاسئله مع بعض عشان اجاوب عليها 1/ الحب موجود ولا لا؟ الحب بمعناه العم موجود فى كل مكان وفى كل زمان وفى كل حاجه يعنى كل واحد جواه الحب بيبتدى بحب ربنا وبعدين حب الرسول سواء كنت مسلم او مسيحى فاانت بتحب رسولك وبعدين حب الوالدين وحب الصحاب والاصدقاء والاقارب والناس كل ده حب بس اللى يقلك ملقتش الحب يبقى قصده على حب الحبيب والحبيبه وده برده موجود بس على انواع اللى يلاقيه واللى يدور عليه واللى يجيلو لحد عنده واللى قدامه وميلقيهوش حسب كل واحد واللى ميلاقيش الحب ميزعلش مسيره يجيله فى يوم من الايام ويدق بابه وعلشان مطولش عليكم فى اول موضوع اقولكم سلام دلوقتى *****بااااااااااااااااااااااااااااااااااااى*****[/size]

يا جماعه ده اول موضوع ليا ارجو منكم الرد علشان ده تقييم ليا
سندرالا الأحزان

سندرالا الأحزان

المساهمات : 8

مُساهمةموضوع: رد: الحب وهم ولا..........؟   الحب وهم ولا..........؟ I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 05, 2008 5:38 pm

السلام عليك ورحمة الله وبركاتة
اولا اهلا بيك يا محمد في بتنا الصغير ويارب تكون واحد مننا في هذا البيت

المهم موضوعك جامد قوي
الحب يا محمد موجود فعلا بنا بدليل حبنا لربنا ورسولة الكريم ولوالدينا ولاصحبنا
بس انا فهمه قصدك انت تقصد الحب بين العاشقين
ايوه يا محمد هذا النوع موجود فعلا لكنة للاسف عبارة عن قنبلة موقوتةمن الممكن ان تدمر قلوب
منك لله يا محمد صحيت جوايا جرح كبير منك لله يا خي
المهم انا بقول ان الحب فعلا موجود وان للاسف عشت المرحلة دي وخرجت منها بس للاسف بخسائر كان اكبرها قلبي الي الي انجرح ..........

في النهايه موضوعك جميل يا محمد ويارب نشوف المزيد

ويارب اشوف رد
مـــــــــــــــ الحب ـــــــــــــلاك
مراقبة المنتدي

الحب وهم ولا..........؟ D8o23341
مع تحياتي
سيـــــــــــــــ الاحزان ـــــــــــــندرل
ا
angel

المساهمات : 5

مُساهمةموضوع: رد: الحب وهم ولا..........؟   الحب وهم ولا..........؟ I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 05, 2008 6:22 pm

تمام يا محمد
موضوعك جميل
واهلا بيك في بتنا زي مامشرفتنما الجميلة قالت

الحب وهم ولا..........؟ U1n24721
مع تحيات
مـــــــــ الحب ـــــــــــلاك

الحب وهم ولا..........؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-